Kaliteli ücretsiz müzik indirmenin vazgeçilmez adresi. - Enyenimp3indir.NET
Kullanıcı Yorumları (Tolga Güvenç - Arkadaş Kalamaz Mıyız? )
  1. Sanjar

    Allah her belami verdiginde gelip dinlerim

  2. oguzhan kayhan

    Böyle şarkılı yap be kral efsane olmuş

  3. Revan Beatz Official

    Abi bitirdin beni beeee

  4. sedef tplll

    Sevilmenin nasıl bir şey olduğunu bile bilmeden, seni dünyalar kadar sevmiştim. Bende olmayanı bile bulup buluşturup sana verdiğim günlerden özür dilerim..

  5. hilal gurcan

    Ahhh beee cok iyi yine her zamanki gibi! 🚬

  6. Hamza Keskin

    Ben hep güller sundum o mermi sıktı dayi

  7. veysel pazarci

    Ben seni sevmek istemiyorum..🥀

  8. UnTouchable61

    Cok güzel olmus ! Bir Seni Sevdim Cok Saçma

  9. Erosla İstikamet aşk

    El alem ne der diye diye el ve alem olduk mk

  10. MUSA ERTUĞRUL

    İşini en iyi şekilde yapan en nadir insanlardansin kral 👑

  11. Alican Eren

    Bir silah değildik ama bize yanlış yapana mermi olup yağmasınıda biliriz.

  12. Black Rose

    ,, Burda sin dokunamıyorum çok saçma"..... 🥀

  13. Furkan ÇELİK

    Derdimize derman oldun Allah razı olsun kral abim

  14. Black Rose

    Kusursuz olmuş tebrikler çok başarılı 🖤🖤

  15. ali çiftci

    Sahneleri koyman daha iyi olmuş kral

  16. Mert Can

    Tolga kardeşim kim üzdü seni böyle kaç gündür ard arda geliyor paylaşımlar. Valla bende az bişey ciğer kalmıştı bu gidişle onu da kaybedicem. :/ Ama bu işin hakkını veriyorsun emeğine sağlık kardeşim.

  17. Ahmet Eren Demir

    BİR TANE DAHA YAPMIŞ KRAL SEN NASIL BİR ŞEYSİN...

  18. Can Aşıkoğlu

    Arabesk çok iyi oluyor kardeşim devam böyle burada trt1 dizisi gönül dağı var zahide ile sefer aşkı Bi bakabilirsin onunla ilgilide Bi çalışma yapabilirsin 🎶

  19. Rıdvan Kamalı

    👍👍👍👍👍👍✊✊✊🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  20. FATIH AYDEMIR

    Bi insanı nefret ederek sevmek nedir ögrettigin için Eyvallah ...

  21. Can Aşıkoğlu

    Giden gitti artık ne arkadaşı...

  22. esneyenesek

    murat yıldırım aşırı derece iyi bir oyuncu ve karakteri de çok iyi

  23. Dergah İbishov

    Ice ice bakmak cox hosuma gidiyo be abi😔🚬

  24. Emin Akkoç

    vay ramo vay

  25. Ali CEYHAN

    Kimse Bilmez Kimin Bir Gecede Kaç Umudu Gömdüğünü 🚬

  26. Ömer Yağcı

    Seninle bir ihtimal olur diye, Ne ihtimallerden vazgeçtim ben... 🕊🖤

  27. Osman Sarıkaya

    Yeter ki seni göreyim arkadaş kalamaz mıyız ?

  28. İshk Phlvn

    Çok sevdiğin dizilerden bir tanesi! Lakin Ahmet kayanın müziklerinden bir tanesini Beat olarak yapsaydın daha güzel olurdu! Yine de ellerine sağlık 👏👏

  29. Hakan Güneş

    Herkese çiçek açtın, bana tek bir yaprak bile vermedin be güzelim. Canın sağ olsun 🥀

    Hamza Keskin

    Ben hep güller sundum o mermi sıktı dayi

  30. Serhat Yılmaz

    Üstad yaptın yine

  31. SMO

    Aga be ciğer parçalatan parçada yapmazsın

  32. Mehmet Dağlı

    Beat Müziğin Kralı Üstüne Tanımıyorum Emeğine sağlık reis

  33. Sinan Buğa

    yerimizi alalım erkenden

  34. Elif Özdemir

    O kadar yetenekli Bir insansın ki değerin bilinmiyor :')

  35. Kerim Bunat

    Bizim seninle hiç sabahımız olmadı :)

  36. Sumeyye Sezgin

    Hiç suçum yoktu ama....

  37. Toxic - Music

    D E H Ş E T 🔥

  38. Oğuzhan LEFLEF

    Kardeşim her yeni parçada ayrı bi anı hatırlatıyosun bize.. Teşekkür ederiz

  39. Hüseyin Durmaz

    Aga eline koluna emeğine sağlık 10 numara

  40. Kaan Arda Kayaş

    Geldi geldiiii

  41. Emir Aydemir

    Kahvemiz mi azaldı yoksa hatrımız mı kalmadı?

  42. Alligator 43

    👍👍🖐

  43. sahne. editleri_

    Başarıların devamını dilerim ellerine sağlık kardeşim 👊

  44. Tolga Güvenç

    *Şimdi Düşman Mı Olduk, Artık El Âlem Miyiz ?*

    Umut Yılmaz

    bu videolar daha uzun olsa keşke konuşma bölümleri

    Vedat Akkurt

    Munir özkul anısına çıkarmıştın kral telif yemişti kaldırılmış tekrar yükler misin 5 ocak ölüm yıldönümü

    Furkan Tekdemir

    Belki Düşman Olursun Bana Ama Ben Sana Düşman Olmaya Bile Kıyamam Bu Saatten Sonra da Düşman Değil Ancak Pişman Olursun...

Arkadaş Kalamaz Mıyız? Şarkı Sözü
Arkadaş Kalamaz Mıyız? İçin şarkı sözü eklenmemiş. Arkadaş Kalamaz Mıyız? Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.