Kaliteli ücretsiz müzik indirmenin vazgeçilmez adresi. - Enyenimp3indir.NET
  • Şarkıcı: Rapozof
  • Albüm: Karışık
  • Şarkı: feat Azap-Şimdi Biz Ne Değiliz Seninle
  • Boyut: 5.17 MB
  • Tarih: 01-06-2018
  • İndirilme: 715 defa
  • Şarkı:
Kullanıcı Yorumları (Rapozof - feat Azap-Şimdi Biz Ne Değiliz Seninle )
  1. Hacking Interface

    Her 3-4 yıl önce mi dinliyordu yok mu şurada üç beş kişi ?

  2. Mahsun Nasanlı

    Benle Onun Şarkısıydı şimdi başkasıyla dinliyor.ben onu başkasını severken gördüm bu acıyı izah edemem.:(

  3. HER DAIMA yalnizim

    Olmekten beter eden sarki

  4. consered

    9. Sınıftayken ne birazı çok dinlerdim aq

  5. Mükemmel Bir Ruh Hastası

    *_"Keşke aynı rüyaları görseydik seninle"_*

  6. Zeynep Kırca

    Içinde sevdiğin biri varsa seversin o şehri'🖤

  7. Yusuf Ertuğral

    Başkasının altına yatan kadına artık kadınım diyemiyorum

  8. Helin Demirci

    Gün gelir yıllarca dinlerken ağladığın şarkıyı da unutursun 🌱

  9. #BöRü Sabotage’

    Ağlamayı unutsamda kafamı yastığa koyduğum an yangınlar dinmiyor sus!

  10. F A T M A

    Zaman geçip gitmiş hatırla, çocuktun saftın... 💔

  11. F A T M A

    Ben buraya nerden geldim be olmayan aşkın acısını çekiyorum 😐😔Bu parçaya sigara yetmez Yahudi getirin 🔥

  12. CİVCİV DC

    'Ya da konuş et, iki kelime. Şimdi biz ne değiliz, seninle?' ♥Sene 2019...Hala dinliyorum...

  13. Taha Mustafa MEŞEGÜL

    Adamlar yapıyor, Ne varsa eskilerde var. :) boş kafayla yapılmaz bu şarkı...

  14. Siuma 秘

    Bu tarz ergen ilişkilerine meze yapılacak eserleri dinlemem de bu baya güzelmis

  15. Viotraplord

    "Bu gece bekliyorum gel muhakkak rüyama." Küçüğüm.

  16. Hilal

    Keşke aynı rüyaları görseydik seninle.

  17. Eren Asdas

    Şimdi Biz Ne Değiliz Seninle?

  18. Emin Batur

    daha burdamıyız

  19. Batuhan Sayın

    *Bazen diyorum siktir et ''salak şeyy'' Unutmak da varmış en değerli hatıralarını*

  20. Mahymjan Reyimbayeva

    Keşke ayni rüyaları görseydik seninle

  21. YavMer - Söz Savaşçı

    Herkes Azap 'a önyargılı olmayın demişte ortada önyargılı davranan yok herkes geliyo acısını yaşıyo, sessizce gidiyo 😂

  22. Şeyma Gökmen

    Elimde bir şişe artık diyorum olmaz bizden hiç bir şey

  23. YUSUF ÖZDEMİR

    2019.07.14 02:56 Her zaman benim için en iyisisin Rapo!

  24. Fırdevs Claire

    Bu neden bize kalmadı ki2Mn olmuş:')

  25. Mehmet Akif

    Senden tek isteğimLütfen bana İstanbul'u küstürme

  26. Begüm O

    Yıllar sonra buraya gelince duygulandım 😏

  27. Görkem TÖRE

    Keşke aynı rüyaları görseydik seninle :(

  28. Meryem Sayar

    Keşke aynı rüyaları görseydik seninle.21.06.19

  29. Nargiz Rehimova

    Nakarat...

  30. Eray Eroğlu

    Böyle bi şarkının keşfedilmemesi..

  31. Ayrılanlar İçin

    Bu muziyin hayatimda deyeri anlami böyük 😔

  32. Yüce Honos

    İstanbuldayim. Gaziantep ten biriyle tanistim. Herseyimiz uyusuyor. Bir de ilgilense hersey guzel olcakti. Neyse.

  33. barış çoban

    29.05.2019 hala burda olanlar?

  34. CrYeZ YT

    2m oldu xd

  35. 失KüçükPrenses

    *ĸeşĸe aynι rüyaları görѕeydiĸ ѕeninleღ*

  36. İpek Kırkutay

    Bazen sormak istiyorum,başın erdi mi göğe?

  37. SnowRain Standoff

    Kafa zaten güzel nakaratı duyunca uzay

  38. MeşguFe DiyaR

    AZAP HG YAPMIŞ YİNE YAPACAĞINI

  39. ecemsu tombak

    Bu 342 diss atan acaba ne tür bir mutluluk yaşıyor? Çok merak ettim

  40. Dursun Yoksul

    Evleniyor beyler

  41. Hatekist

    Yıl 2019 hala dinlerim

  42. Hakkı GÜNDÜZ

    verdiğimizle aldığımız bir olsaydı keşke

  43. fah mallay

    Aga bee 🚬

  44. BadFado

    2019 hani ?

  45. wasd oyun kanali mobil

    Siz gelince gorusuyoruz ben bazen sussamsaMesele surda konusan kimse yokken tekim sanar yaratikSusanlari dusunmez zaten duyar bilmez yazar bilmez gozleri olsa gormezCin olsa hayati kayiktir hicbiri cikamaz is gücNeresi cennet neresi cehemmem zaten herkes secioSon nevale suan son buldu Saklanbac oyunu sikici ebelenmis salak cocuklar gibisinizHerkes bagli oldugu ipi tutmaliymisZaten ip dugum olma ihtimali yok karistirin istediginiz kadar birbirine

  46. YUSUF_SARIKAYA _V_İ_P

    Ne ciğer ne sigara kaldı

  47. ela kaymaz

    nakarat kalp ben

  48. Asya İlgn

    Yarım kalmışlık bırakıyorum 26.12.17 ~

  49. Sade Ibrahim

    Ben bu şarkıyı 4 sene sonra buluyorum ya ben benim ta amk ya

  50. Mert YILMAZ

    Bir emek veriyorsun, onunda amına koyuyorlar hocam

  51. Whools Nex

    CEVAP VERİYORUM.SEVGİLİ

  52. Ahiran

    Normalde hic dinlemedigim bi sarki kafam guzelken actim replay tusunun irzina gectim

  53. Tahsincan Ceylan

    Dur bu kez gitme keşke aynı rüyaları görseydik seninle 🍁

  54. Osman Özyılmaz

    oğlum bu şarkı neden bu kadar az dinlenmiş amk

  55. E.K.İ.P Club

    2:07 🖤

  56. yalnızlık sakinliktir

    28 Şubat 2019 😴

  57. yalnızlık sakinliktir

    27 şubat 2019 ❄🤩

  58. yalnızlık sakinliktir

    26 şubat 2019 ⚰🔪

  59. yalnızlık sakinliktir

    hergün günlük nasıl hissettiğim emojiyi atcam rez alın

    Nur Kurt

    Burdayım jsnsnzn #rez

    52 Lacivert

    Artık atmıyorsun :)

  60. Ömer Faruk Çelik

    Gercek kürkçü dükkanı...Yüz insandan doksanı hatun derdinde aq.. Dünyaya bak s

  61. anılberk survivor

    Keşke aynı rüyaları görseydik seninle...

  62. Sevval 1

    Hala buraya gelmem peki 😔😢

    Hasan Samet

    Daha kalitelisini yapan olduda biz mi gitmedik:)

    Sevval 1

    @Hasan Samet çok haklısın 😌

  63. oyun zamanı

    Orta okulda bu fen defter kitabina bakıyordu bütün sınıfa kendi bakıp bana geldiğinde başkasına baktiran kız seninde amk

  64. Osman Yılmaz

    Nakarat için dinleyenler 👍👍

    Bayego

    kardeşim sikeyim nakaratını bu şarkının asıl gerçeği sözlerdir, dikkatli dinle anlarsın.

    Osman Yılmaz

    Vurgusu hoşuma girmiyor be dostum 😂😂

  65. Bayego

    lan her canım sıkıldığımda geliyorum şu şarkıya, yemin ediyorum bazenleri hani böyle şarkılarda sevdiğiniz bi kaç söz olur ya, lan ben bu şarkıda böyle bi söz bulamıyorum çünkü tüm sözleri tamamen beni anlatıyor, hangisini seçeceğimi bilmiyorum amınakoyim. Son olarak birkaç şey ekleyip uyuyayım, etrafınızda sevdiğiniz, size değer veren birileri varsa siktir edin gerisini, gidin sarılın onlara. İnanın bana kimsenin size faydası yok.4 Şubat 2019, 04:04

  66. Faruk Bulut

    Şarkının çıktığı zaman sevmiştim onu, zaman ne çabuk geçiyormuş.Zaman geçip gitmiş hatırla çocuktun saftın...🚬

  67. Nehir Gülsüm Aslanpay

    Kaç yıl geçmiş öyle...

  68. Bayego

    keşke, aynı rüyaları görseydik seninle.

  69. Hacer hacer

    Yıl oldu 2019 hâlâ dinliyorum ya aşırı güzel

  70. Alihan Demiröz

    Hüseyin gulsevdi var diye dinliyorum :)

  71. Emircan Yılmaz

    *Dur!**Bu kez gitme*

  72. Bedirhan kırçiçek

    Sene 2019 hala dinliyorum

    Gerçek KArdeşim ç k

    Bedirhan kırçiçek 2020. :((

  73. Kombi Servisi

    rapozof ve sansar feat beklıyoruz. eskisi gibi.

  74. Yusuf KILINÇ

    *18.01.2019*

    52 Lacivert

    7 ay geçmiş, :)

  75. Sıla Lucky

    içinde sevdiğin biri varsa seversin o şehri.

  76. Berkay Kılıçaslan

    Unutmakta varmış en değerli hatıraları

  77. mert kandemir

    yıl 2019 hala burdayız

  78. mert kandemir

    şimdi sadece fotoğrafına bakarak sigara içiyorum

  79. İrem Saraç

    Yarın akşam yeni yıla girerken dinleyeceğim şarkılardan biri

  80. Umut Kayaer

    Amınakoyum şarkıyı açar açmaz özledim, bizim şarkımızdı. Çok özledim amk ya

  81. Doğukan d

    adımı nasıl unuttun amk herşeye okeyim adımı nasıl unuttun orospu çocu

  82. burak yenice

    Yıl 2018 hayla dinleyen var mı? 😔

  83. Sude erdoğan

    Aynı rüyaları gördük bir birbirimizi göremedik be...

  84. E A

    ''Bak biraz dinle yada konuş et 2 kelime, şimdi biz ne değiliz seninle?''

  85. Beyza Kırbaş

    İlk görüşte aşk, son görüşte nefret

  86. Mahmut Akyüz

    ilk görüşte aşk son görüşte nefret

  87. Oğuzhan ThugLife

    YIL 2019 OLDU NERDEYSE AMK BİZ TAKILI KALDIK BURAYA YILLARDIR

  88. Nisa Argis

    2019'a giricez burdayım

  89. Suat Koca

    2018 hala devam

  90. kutay özbakır

    İlk görüşte "Aşk " son görüşte "NEFRET "

  91. xoxo

    Vay be beni anlatacağını bilemezdim şarkıların bu hale düşeceğimi

  92. Emrah Topal

    Nakarat bi güzel bi güzel ama herneyse bak !!

  93. Nicat Məmmədov

    Hay ben buraya niye geldim bağımlılık yaptı.

  94. Melisa Mutlu

    Bak biraz dinle yada konuş et iki kelime şimdi biz NE DEĞİLİZ SENİNLE ? 2018 ?

  95. berkay eren

    2 yıldır dinlediğim halde bikmiyorum çok hoj

feat Azap-Şimdi Biz Ne Değiliz Seninle Şarkı Sözü
feat Azap-Şimdi Biz Ne Değiliz Seninle İçin şarkı sözü eklenmemiş. feat Azap-Şimdi Biz Ne Değiliz Seninle Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.