Kaliteli ücretsiz müzik indirmenin vazgeçilmez adresi. - Enyenimp3indir.NET
  • Şarkıcı: Rapozof
  • Albüm: Karışık
  • Şarkı: Klavye Delikanlıları
  • Boyut: 2.37 MB
  • Tarih: 01-06-2018
  • İndirilme: 125 defa
  • Şarkı:
Kullanıcı Yorumları (Rapozof - Klavye Delikanlıları )
  1. Yusuf Gülcan

    Çok güzel diziydi yaaa

  2. haneen mohammed

    Çok iyi yaa😂😂😂💃💃💃

  3. Erdem Ozer

    #klavyedelikanlilaribitmesin

  4. Ali Can

    #klavyedelikalilari

  5. alieren divrik

    Ahahhaah çoook fenaa

  6. Tuba Ateş

    🙋🏼‍♀️😂❣️

  7. Salih Onur Kaya

    bu müzikleri kim yapıyor ?

  8. sami buldum

    bu diziyyyiiiiiii kapattıran kim bilen varmı aqqa

  9. Kubilay BY

    kılavye bir numara

  10. MEHMET Kaya

    ADRES VERDE KLAVYE DELİKANLILARINI GÖRSEK ❤🎤MÖKEMEL ANLATMAYA GEREK YOK

  11. Oyun Salağı

    klavye delikanlilari efso knk ahahahahahhahahahaha

  12. Efsane Gamer

    Ulan dua edin küfürsüxüm lan ne bitti lan izliyoruz ama eski naabalım kader

  13. Sümeyye Gül Genç

    Saçma sapan rap yapıyorum diye geçinenleri dinlemek yerine rapozofu dinlemeliler

  14. Cüneyt Güzel

    krallllll

  15. Ceyda Karaokur

    Bu dizi bitmemeliydi

  16. star YouTube

    5 HESAPTAN ABONE OLDUM

  17. yusufcan tayfun

    dizi bitti amq

  18. Tuba's Girlhouse

    Keske bıtmeseydı😣

  19. denizhan yılmaz

    @Rapozof şu duygu köseoğluna yaptığın müziği sözsüz bi şekilde yayınlar mısın ?

  20. Yusuf Yazıcı

    duygu köseoğlundan gelenler

  21. Takım Elbiseli

    EFSOOO ULAN BU DİZİYİ BİTİRENİN

  22. Ahmet Kozan

    A.D.A.M.S.I.NBagirin ulan adamsin diye !!!

  23. Emirhan Çelebi

    bu diziyi bitirenlerde kimin emeği varsa hepsinin anasını sikim oruspu çocukları

  24. ibrahim timucin

    On Numara

  25. RetroGrade.mp4

    Dizi neden bitti ya özledim 😢

  26. Alev Gakgom

    100 milyon görüntülenmede beni uyandırin

  27. YAPA YANLIZIM

    Hocam bide şu apaçi gibi bi şarkı vardı ya söylermisiniz onu

  28. Great Fun

    Çok güzel bir şarkı

  29. Talha Tuğla

    En kaliteli dizi bitti 😭

  30. Serkan Shn

    Diziyle çok uyumlu ❤️ Emeğine sağlık 🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻

  31. Bilal Akyar

    Harika bir şarkı ve diziye de acayip bir şekilde yakışıyordu.. Klavye Delikanlıları gibi keyifli bir diziyi final yaptıranlar utansınlar. Biz bu efsane diziyi hiç bir zaman unutmayacağız!

  32. Huseyin Osmanbeyoğlu

    Kalite baba

  33. VarYok Tv

    Çok efsane ve manyak şarkı bağımlılık yaptı

  34. Umut Kara

    Rapin piranası geri döndü

  35. Asdertiy asdax

    #klavyedelikanlılarıbitmesin

    jr broo

    Keşke 😥😥

  36. Barış Özköklü

    şende mi popçu oyçann

  37. Reงคຖ '

    Arka sokaklara da yap bi'güzellik.😂😂😂

  38. KG KZLGNS

    Emeğine sağlık kral süper olmuş

  39. kemalcan92

    Herşey çok güzel ama adres verde şu yüreğini görsek yazıyor dinlerken şu yerine bir diyor

  40. Kowpaa Kalpowa

    787. Goruntulenme

  41. Olcay Satılmış Nepenthe

    *Bu adam oldschool ama kimse takmıyor nerdeyse anlamıyorum amına koyim nası dinlemiyorsunuz lan bu adamı her türden şarkısı da var gene yok amk bu adama değer verilmiyor.*

    Yakup Karaoğlu - Türkçe Rap

    Barisfer Official +1

    Çay698

    harbi amk

  42. Ali İhsan Candemir

    Reis dizi bitti ama adamsın

  43. e w i g e

    Alemin kralı, yahşi cazibe zamanları felan geldi aklıma duygulandım

  44. Punisher

    Müzik çok iyi Rapo zaten var bu alemde

  45. HiphopIsABomb

    Yüreği mangaldan delikanlı

  46. Beyin.DLL

    Semtimizde alayına giderrrrrrrr

  47. Harbiden LA

    Dizilerde Rap'i sadece bu adamdan duyuyorum. Türk Malı , Yahşi Cazibe , Alemin Kralı , Klavye Delikanlıları... Devamıda gelsin be yüzümüz gülüyor.

  48. Melisa '

    Yapmissin yine efso şarkı

  49. İso Şah

    Geçen pazar Final diyordu bitti mi tamamen ?

    Ahmet Kozan

    İsmail İsoman bitirenlerin .......

  50. Nursuz YÜZ

    Türkçe rap gelişmeli

  51. Türkfone

    Adam bu işi yapıyor ya

  52. Umut Tiken

    Bu müziği ekranlarda görmek beni mutlu ediyor.

  53. GAREN

    Final olmadan dinliyemicektik desene

  54. Umut Tiken

    Sen Nasıl Bir Kral'sın ya ?

    pcislocked

    Umut Tiken 5 yorum 3 ü bu herif aq sen no1in altında numaranı mı vermiştin

    Umut Tiken

    Şeyhoda da verdim kanka :D no1 kaldırdı şeyho kaldırmamıştı da ben kaldırdım daha sonra

    Oğuzhan

    Umut Tiken yeni bir yorum fenomeni doğuyor :)

    Umut Tiken

    Eskilerin modası geçmişti bende üstleneyim dedim :D

  55. Umut Tiken

    Reis yapıyor bu işi ya

Klavye Delikanlıları Şarkı Sözü
Klavye Delikanlıları İçin şarkı sözü eklenmemiş. Klavye Delikanlıları Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.